Gyakran Ismételt Kérdések
Néha mindannyiunkkal előfordul, hogy valamit nem tudunk kezelni. Ezért írtuk meg Önnek a leggyakrabban feltett kérdéseket és a lehetséges megoldásokat.
Regisztrálnom kell, hogy vásárolni tudjak?
Nem kell. Regisztráció nélkül is vásárolhat, amely csak a gyorsabb bejelentkezéshez szolgál, amikor újra megrendel
A csomagból hiányzik a számla vagy a fizetési bizonylat.
Természetesen megtörténhet, de jobb, ha újra megnézi. A reklám szórólap adódokumentum lehet.
Honnan tudom a rendelés állapotát?
A megrendelés állapotát Ön is ellenőrizheti. Csak nyissa meg az e-mailt, amit küldtünk. Abban az esetben, ha nem találta meg ezt az e-mailt, vegye fel velünk a kapcsolatot info@wellea.hu címen.
Mi a teendő, ha két méret között az ortéziszekné és a kötszerekné van?
Ebben az esetben válasszon nagyobb méretet.
Melyik fuvarozó viszi el a szállítmányt?
Webáruházunk szállítási szolgáltatásait egy megbízható és bevált európai GLS fuvarozó nyújtja, amely a világ 40 országában működik.
Milyen összegből van ingyenes szállítás?
40 000 forint feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.